Det går trögt…..

Ja det går lite trögt att komma igång med träningen. Jag har dock kommit igång lite. Förra helgen var MTB2015 första distanspass vi var 8 man stark trupp som gav oss iväg

image

Var helt beredd att vara den som skulle vägga hade laddat med mig ordentligt med Fairing Power Gel och Power Bars.

Men har ju fått hyffsad rutin att veta när jag ska fylla på så kände mig oförskämt pigg hela passet som varade i 3 timmar.

image

Men på måndagen kände jag en skum känsla i halsen men tänkte att det var nog för jag chockad kroppen med distanspass 😉
Hade samma känsla på tisdagen så då fick det bara bli en liten Powerwalk men den skumma känslan avtåg aldrig så jag ringde sjukvårdsrådgivningen och dom kom fram till att det kanske kunde vara svamp.
Jag har ju astma så började tänka efter under den här tiden har jag slarvat med mängden och skölja munnen.

Så igår var jag på vårdcentralen och kollade upp halsen.
Tyvärr kunde dom inte avfärda att det var virus i halsen så det får bli vila och hoppas på att kunna köra distanspass på söndag.

Har en rolig grej att berätta som gjorde mig väldigt glad i veckan.
Jag började följa en av mina stora idoler som liten/ung på Instagram.
Bör tilläggas att han även cyklar MTB nu förtiden.

Och i veckan la jag ut en en bild och Idolen gillade min bild. 31 år gammal är man men kände mig då som 12 🙂

Allt för denna gång snipp snapp slut

@johan_lindbom

Leave a comment