2 månader…

Ja idag är 2 månader sen min Lilla syster Camilla lämnade denna plats.
Det går inte en dag utan att man tänker på henne.

image

Jag försöker komma igång med MTB2015 men det är bra svårt.
Dels för att man jobbar med sorgen men även för att jag har inget mål med träningen.. Jag har skrivit det förut och säger det igen jag gillar ju inte så där jätte mycke att träna..

Och det är svårt att tvinga sig ut när man inte har nåt mål. Vm i Andorra orkar jag inte satsa emot då det krävs både pengar och mycke träning.

image

Jag har inte orken att sitta och ringa å maila runt för att söka sponsorer vilket skulle krävas för att komma till Andorra

Men har ni nåt tips/råd vad jag ska försöka mig på?

Sitter tyvärr just nu med förskylning o feber men efter den här ska jag FAN ta mig i kragen och göra ett försöka få in nån slags tränings rutin……

Hade
@johan_lindbom

Leave a Reply

