Sakta men säkert..

Hallå
Nu var det ett tagsen jag skrev så jag tänkte bara uppdatera lite.

Jag har kommit fram till att jag 2015 kommer att köra vidare utan några större mål. Förutom ett jag ska gå i mål på SM vilken placering struntar jag i.
Och det kommer vara mitt motto nästa år eftersom jag insett och förstått att det kommer att ta ett tag att bearbeta min Lillasyster bortgång.

Min syster hade inte velat att jag sluta trampa så jag kommer att trampa vidare men inte som jag gjorde 2014 då jag verkligen hade ett mål o en plan.

Kommer försöka träna o tävla så mycke som kropp o knopp orkar.
Men kanske vara mer beredd att stå över pass o tävlingar.

image

Som det ser ut just nu kommer jag fortsätta tävla för Almby IK.
Men jag har valt att tacka nej från stöd av Almby IK. Då jag 2015 bara vill köra för mig själv. Så mycke lutar åt att jag kommer att tävla i “egna” kläder.

Jag har berättat för alla inblandade varför och klubben har vart otroligt stöttande. Dom har full förståelse varför jag väljer att köra ett mellan år.

Så just nu sitter jag och kollar runt vad jag ska köra 2015.

image

Har även kört två pass på stål hästen.
Och i morgon är ett distanspass inplanerat.
Just sitter jag i bilen med Pappa min och ska ha en far o son dag på cykelmässan.
Så ser ni mig hälsa gärna 😉

image

@johan_lindbom

Leave a Reply

