Inget bestämt!!

Nej tyvärr är inget bestämt för 2015 än så fort jag sätter mig ner för att fundera på 2015 går det över i andra tankar.

Det är ju tyvärr tusen tankar i huvudet men det går bättre och bättre.

Jag har lyckats med ett joggpass och lite styrka så man kan säga 2015 börjat det får bli sporadiska pass nu ett tag för att se vad kropp o knopp vill.

image

I helgen var det 5års kalas för hela slanten. I lördags så var det dagis kompisar som var på besök.
Jag hade kallat in förstärkning i form av @systrarnasmak som har en liten catring firma som gör pinnvåfflor.

Dom gjorde succé barnen var överlyckliga…

image

image

Jag själv var överlycklig då jag älskar våfflor och pannkakor.

image

Tur man är offseason 🙂

Hade så bra allihopa
@johan_lindbom

Leave a Reply

