Fortsatt 2015

Hallå…

Precis som rubriken lyder så har jag glädjen att berätta att Fairing Sport Nutiraion vill fortsätta vårat samarbete.

Det känns riktigt gött deras produkter passar mig perfekt. Dom vet om min situation men vill ändå hjälpa mig vidare vilket även höjer mitt självförtroende att man gjort nånting bra och att man kan prestera.

image

Utöver det är inte nånting klart förutom att jag kommer att fortsätta på min Lapierre.

image

Efter helgen så ska jag sätta mig ner lite mer och fundera på säsongen 2015
Vart lite mycke nu.
Igår den 29/10 skulle min lilla syster fyllt år 28 bast. Vi var ute familjen och bowla och käka lite mat.
Otroligt tungt och smärtsamt men kändes ändå rätt.
Och i helgen fyller Viggo 5år blir värsta stora killen…

Sen en liten fråga har ni några tips råd?
Vad tycker ni om bloggen vilka tävlingar nästa år? Skulle vara kul att höra när jag ska sätta mig ner och fundera över 2015

image

Instagram
@johan_lindbom

Leave a Reply

