Cykling är inte VIKTIGT

Det här känns som helt fel och jag gör det inte för att ni ska tycka synd om mig utan snarare för att släppa ut.

Min älskade lilla syster Camilla gick tyvärr bort i Måndags.
Troligtvis fick hon ett hjärtstillestånd natten till i fredags vilket orsakade hennes bortgång. Camilla var en fullt frisk 27 åring med hela livet framför sig
livet är jävligt orättvist och jävligt

Jag skriver detta för att slippa berätta det varje dag, gång jag träffar nån.
Min familj tycker jag ska åka och köra Vista Mountain i morgon för att komma bort en dag.
Cykling är inte viktigt men kanske ett sätt att bearbeta

@johan_lindbom

One thought on “Cykling är inte VIKTIGT

  1. Det här kommer som en chock och gör mig väldigt ledsen då jag o Camilla va väldig bra vänner när vi va små. Har haft väldigt många roliga stunder/minnen med Camilla och hela eran familj. Jag beklagar sorgen så oerhört mycket. /Sofia Horvath

Leave a Reply

