Börjar närma sig Offseason

Ja det närmar sig offseason när man börjar planera flera trainer pass.
Nu är det ju inte riktigt dax än men det närmar sig som sagt..

image

Men först är det ju Vista Mountain som ska köras sen Lilla VM (Klubb mästerskapen) Och förhoppningsvis nåt mörker race och två st CX tävlingar.

image

Helgens bravader vart inte så bra som jag hade tänkt. Fredagens pass fick strykas då den där jävla ryggen strula igen……. Men lördagens pass vart bra drog iväg och körde sörbybacken ett par gånger med 2st ungtuppar från klubben sen avsluta vi med lite rolig stig körning.

Söndagens pass hanns inte med var fullt hela dagen förstår inte vart den dagen tog vägen.

image

Och igår var det ju måndags träning och Viggo skulle cykla själv i sin grupp så jag skulle träna lite. Cyklade i väg tidigare för att få lite mer tid på cykeln men när det väll är dax att börja träningen vill Viggo att jag ska cykla med så det vart bara 40 min träning för mig tyvärr…

image

Börjar känna mig som min dotter på bilden är lite trött på att jag har svårt att få till struktur på träningen igen efter Master VM..

Instagram
@johan_lindbom

Leave a Reply

