Veckans Bild

Full fart framåt är det hemma iallfall för familjen men för mig personligen hyffsat lungt på tränings fronten.

image

Jag tränar på i lungt tempo då förskylningen inte riktigt vill släppa men nu har jag ju anmält mig till Vista Mountain så försöka hitta nån slags form igen börjar ju bli dax 🙂

Har även kollat lite på CX schemat inför hösten SM tänkte jag köra och nån cup deltävling det mesta lutar åt Eskilstuna s deltävling.

Som rubriken lyder så vart ett foto jag tog på min dotter veckans bild i Örebros länstidning. Jag och barnen var i väg och körde på en BMX bana strax utanför stan.

image

                  Kan borsan kan jag

image

image

Barnen börjar bli stora 🙂 Mycke saker som ska göras och hinnas med.

Jag har även börjat spåna lite inför nästa säsong. Lite ideer och planering har börjat men upplägget blir rätt snar likt årets fast fler tävlingar är tanken då Viggo förhoppningsvis kan följa med lite mer och köra lite tävlingar. Sen drömmer jag väll lite om att köra Master VM igen fast det går ju tyvärr i Andorra vilket kommer kosta lite mer 🙂

Allt för denna gång hade.

Instagram
@johan_lindbom

Leave a Reply

