Ska ur detta nu!!

Ja nu ska jag ta mig ur denna bubbla.
Men först lite bittert igen..
Strulet bara fortsätter båda mina bakhjul har gått sönder.
Tränings hjulen har jag fixat men tävlings hjulen har jag fått lämnat för att byta nav och hela skiten…

Nu lite positivt tog tag i träningen lite halvt i helgen. Tyvärr fick jag stryka midsommar passet då huvudvärk från helvetet slog till.

image

Men i lördags rulla jag och Danne en sväng i Ekerskogen och bara latja och hade kul vilket behövdes.
Söndagens pass beståd i att köra 5min klättring ×5 och shit vilken dålig form kroppen står i.. Rullade efter detta några av Ånnabodas nya MTB leder och vilket jobb Ola Hellström har lagt ner på detta.

image

Hann även med att köra ett söndagpass med Viggo i Markaskogen.
Hans vilja och hans glädje skulle jag behöva en skvätt av just nu.
Och visst han är min son men jag tror han har talang för denna sport. Viggo är 4år fyller 5 i novmber men han cyklar på en 6växlad cykel i Markas MTB spår, hoppar och försöker stå stil och balansera. Ja jag är sjukt stolt 🙂

image

image

Jag förstår att det är tråkig läsning men just nu har jag inget vettigt att skriva eller rättare sagt aning vad jag ska skriva. Kom gärna med förslag.

@johan_lindbom

Leave a Reply

