Bra blev dåligt riktigt dåligt!!

Rubriken symboliserar mitt läge ganska bra just nu.
I Borlänge Tour och Västerås XC kändes det som jag tog ett kliv uppåt i trappan. Men efter Västerås har allt det börjat kännts tungt.

image

Finns garanterat svar på detta eller logistik svar på det.
Det är hur mycke jobb som helst på jobbet som måste hinnas med innan semestrar börjar. Jag har sovit dåligt i säkert 4 veckor nu (dock ingen ursäkt med tanke på Henrik Öijers sov timmar)
Ryggen vill aldrig bli helt bra och känns som jag inte hinner med allt som måste göras.

Varje träning som vart har det känts konstigt har ju hyffsade tider och pass men ändå utan motivation och att det känns om all kraft inte kommer ut.

Dock nåt roligt som hänt är att vi fick ett tidnings repotage i NA här i veckan.

image

Kul att vi får lite uppmärksamhet.
Ska försöka ta mig ur den här sega dvalan nu så att man kan komma till SM i form för just nu känns det riktigt långt bort. Det känns verkligen inte kul när man inte har någon lust alls att träna…. Trevlig fortsättning på Midsommar allihop

instagram
@johan_lindbom

Leave a Reply

