Vårgårda hade vart nått!!

Tyvärr kunde jag inte delta i Vårgårdas MTB race. Men ibland är det andra saker som får gå före.

Lite synd när banan verkade vara kanon rolig och mycke folk.
Men klubben lyckades plocka 2 pall platser genom Linda Meijer som blev 2a i D30 och Magnus Petersen vart 2a bakom suveränen Gunnar GT Töjren.

Känslan känns annars ganska bra sedan Billingeracet och veckan som vart har flytit på bra med träning men tyvärr är det snuvit och täppt i näsan men jag känner mig hyffsad pigg. Tror tyvärr att  det är min allergi som blir värre för varje år som går.

image

Utöver den vanliga träningen försöker jag träna mitt psyke och slappna av mer. Inte göra så stort av allting som har med tävling att göra.
Och när jag tänker i dom banor som jag ska ser jag ju att jag är ju helt ok på att cykla. Är ju faktiskt bara mitt andra år som cyklist och har ju tyvärr inte så mycke tränings timmar i veckan som jag skulle vilja. Så efter mina förutsättningar går det helt ok.
(Tack Samuel Brännlund för tips & råd)

Nu i helgen har det vart fullfart från fredag till söndag kväll.
I lördags släpa Viggo fram hoppet för att hopp träna lite. Vi satsar på OS 2030 om det är ett OS år vill säga, är ungefär lika bra på matte som att skriva.

image

image

Och igår så vart det ett riktigt solskens pass var inte helt hundra om man säger så då vi var på min vän/kollegas 30 års kalas i lördags. Så lite trött var jag men som tur var inge tung i huvudet 🙂

Rulla runt o 1,5 timme utan mål utan njöt mest av vädret.

image

Nu hoppas vi på en fin vecka för att sedan köra Borlänge Tour.
Kommer att åka upp fredag över dagen sedan åka hem på kvällen för att på lördagen åka upp med min far och Viggo och sova över i husbil och ha en Grabb helg som Viggo säger.
Tar med oss lite met spön och hoppas hitta nån sjö att meta lite i..

Instagram
@johan_lindbom

Leave a Reply

