Billinge förberedelser och lite tips tack.

Är det någon som är grym på den mentala biten och skulle vilja hjälpa mig?

Att jag lider av dåligt självförtroende har väll alla listat ut redan?
Men hur ger man sig själv bättre?

Billingeracet i morgon och ja jag är nervös trots att LL är inget jag lägger krut på. Jag kommer bara köra Billinge och Finnmarksturen.

Men ändå är jag nervös. Kvänum tävlingen gick ok men jag tycker inte jag körde mitt race utan nervös, hattigt och ojämnt. Visst det beror ju säkert på nerverna men ändå. Och då börjar mitt huvud spöka.

Jaja nu är det slut tjatat om det för denna gång. I dag ska jag hämta mina racing hjul hos Norra Cykel och sslå på dom på biken och om det slutar regna cykla och checka av att allt funkar fint inför morgon dagen.

image

Som ni läsare kanske märkt skriver jag inte jätte ofta. För jag vet inte riktigt va jag ska skriva om? Har ni några tips även här att ge mig så hojta till bara.

Hoppas på regn fri dag i morgon och att vi ses i Skövde.

@johan_lindbom

Leave a Reply

