Närmare och närmare

Säsongen närmar sig och stressen kryper på och även viljan att tävla skaplig dubbel moral.

Älskar att tävla samtidgt som jag tycker det är lite jobbigt.
Det är ju liksom lite nervöst att stå där på linjen och se alla racer åkare.

image

Förra året kändes det lättate då jag inte visste nånting om nåt.
Men idag har jag lite koll på vissa cyklister och vet att han är stark eller han är jag starkare än. Eller jag kanske var det förra året i alla fall.

Visst känner jag att jag blivit bättre och starkare har ju fått tränat betydligt bättre iår men har jag tränat tillräckligt. Och samtidigt har ju alla andra blivit starkare och snabbare.

image

Helgen som var var vi i Stockholm och hälsa på barndomsvän och gick på hans sons dop. Så vart ingen träning på hela helgen. Sen visa det sig att hotell låg brevid Nordic Cycling och vilken lycka tänkte jag men tyvärr vart det inget besök då lördagen var full smetad och söndagen var dom ut och cykla vilket man kan förstå 🙂

image

Men Viggo fick köra i kickboard parken och vi fick i princip släpa han där ifrån.

image

Vi kör vidare med nya tränings veckor så man kan komma iform 🙂

image

@johan_lindbom

Leave a comment