helgen sitter i!!

Ja söndagens pass sitter fortfarande kvar i benen. Lite skämtsamt kan man säga att det var årets första TT.

Vi blev ett bra rövar gäng som drog ut
tyvärr fick både Tony och Göransson ge upp lite tidigare då det var bio med barn och svär föräldrar på besök.

image

Men jag och Berg, Petersen och Fogelqvist fortsatte vidare. Från första start var det riktigt högt tempo Petersen visade att vintern gjort han stark. Tyckte det kändes bra trots lördagens 5×5 satte spår i benen.

Vi 4a körde en runda totalt på över 2 timmar med blandat XC stuk och lite Långloops karaktär.  Men tyvärr är ju Berg betydligt starkare och ville köra mer och det är klart man ställer upp nu när han var nere och hälsa på.

Så vi rullade hemåt och körde en riktigt teknisk stig upp till Marka (Örebro MTB bana) Men efter ca 15 min i stigen sa mina ben STANNA. Jag vart tok stum så Berg fick köra i Marka spåret själv medans jag drack en Cola istället. Total cykel tid vart strax över 3timmar och det positiva var att konditionen kändes bra dock inte mina ben.

image

Sen var det riktigt gött att köra ett riktigt mosa pass på MTB.

@johan_lindbom

Leave a Reply

