börjar bli gammal!!!

Ja det känns att man blir äldre tyvärr.
Torsdag och fredag var jag och 3 kollegor och jobba/kurs i Uppsala.

Vi åkte torsdag morgon så jag var tvungen att gå upp 05:15 och checkade in kl 17:00 på hotellet.

Snabb dusch sen ner i restaurangen för mat och dryck.
Gick och la mig vid 22:00 så det vart inte sent men 06:30 var det dax att gå upp och iväg och jobba igen.
17:30 stämpla jag in hemma igen helt slut verkligen helt slut. Skulle egentligen tränat men det fanns liksom ingen kraft. Vart fredags mys för hela slanten. Förr så var det inget ovanligt att jobba 12 tim pass flera dagar i veckan och ändå orka träna och spela innebandy match.

I dag var det 5×5 på crossen som gällde mötte upp med Alex för att sedan rulla iväg till en bra 5min bana dom 4a första kändes hyffsade för att i den 5e tok stumma fanns inget kvar i benen efter ca 3min i den sista.

Hade i veckan pratat med Fredrik Berg om att dra en MTB runda i morgon och efter dagens pass hade jag en lite förhoppning om att han skulle ställa in då jag vart så stum i dag. Berg är betydligt starkare än mig och det är guld för mig att han vill komma ner och dra men det kommer bli tungt i morgon. Men det är bara bra för mig 🙂

Som det ser ut nu blir vi ett riktigt rövar gäng i morgon. Racerbils kungen Rickard Göransson,starke Per och bergsgeten Magnus P och sist men inte minst Ångloket Fogelqvist.

Så i morgon kan bli en riktigt tung dag.

image

@johan_lindbom

Leave a Reply

