Fruktansvärt

Det är precis vad det är fruktansvärt dåligt me bloggandet.
Men nu är man frisk och har kunnat tränat hyffsat 1 vecka igen vilket känns otroligt bra.

Förra veckan vart det även premiär på MTB vilket känns otroligt roligt.

image

Och helgen som va vart det 2 pass till på den på lördagen vart det ett lungt distanspass med grannen Robert.

Robert har anmälds sig till Billingeracet och jag föreslog att vi kör ett pass som liknar ett långlopp.

image

Vi var ute strax över 3 timmar och körde en del skog och även asfalt tyvärr inga backar som det finns gott om på Billingeracet men vi borde dock hinna med nåt mer pass innan dess.

image

(hitta dock ett nytt hopp)

För egen del var det nog tur att det vart ett lungt pass för Söndagens pass var bara backar.
Vi möttes upp ett gäng innehållande
Linda Meijer, Alexander Ehrlin och Andreas Wahlstedt och sen till kom det ytligare några tappra innan vi kommit fram till Ånnaboda.

Jag hade tagit MTB för att testa en klingat 34t i tunga backar för att känna på utväxlingen och första vändan kändes jätte skumnt antingen för t6ngt eller för lätt hitta ingen mellan växel kändes det som.

Men efter ett par svängar kändes det riktigt bra. Men jag kommer nog att åka 32t i XC och 34t på dom långlopp jag kör hmm.

image

image

Fick förra veckan oxå en ny laddning från min gryma samarbetes partner
Fairing Sport Nutrition. Deras Energy Booster och Power Gel är grymma på dessa pass.
Tack ännu en gång för hjälpen även Krafft Måleri som hjäkper och stöttar på olika fronter.

@johan_lindbom

image
Vårtecken o vår familj när Viggo vill åka till MTB banan

2 thoughts on “Fruktansvärt

  1. Vi flyttar ju till huset på lördag. Som inflyttningspresent skulle jag kunna få tillbaka min jacka som du har på dig på varje bild. Den bör ändå vara för varm snart.

Leave a Reply

