Lykligare kille!!

I dag är en hyffsad Söndag då jag tog mig ut och cykla en sväng.Hostar tyvärr fortfarande men tänkte att en lugn sväng kanske hjälper.

Mötte upp med ett gäng ifrån klubben som hade planerat en 4tim rutt så jag planerade att hänga på i ca 1timme för att sen vända hem. Kändes bra hela tiden hade koll på pulsen och låg sist för att få lite snål hjälp brukar vanliga fall gärna dra men i dag höll jag mig bak och fick hjälp.

Och eftet 1 timme vände jag och åkte hem själv och det var motvind hela vägen hem inte konstigt att det gick lätt innan 🙂 Fick starx över 2 tim och ca 5,8 mil och just NU känns hostan bättre men med min tur så är det väll värre i morgon. Men idag är jag glad det är riktigt skönt att få komma ut efter 10 dagars vila.

image

Nöjda killar efter varsitt träningspass.

Sitter och kollar lite med nya klubb kläder och nytt för i år är att vi får trycka personliga sponsorer på våra kläder. Så finns det nån snäll skäl där ute som skulle vilja hjälpa till mot reklam på tävlings kläderna skicka gärna ett mail så löser vi en bra deal som båda är nöjd med 🙂

image

Vart även en premiär tur för oss igår i skogen.

image

Ha en trevlig kväll
@johan_lindbom

Leave a Reply

