Jaha du

Jaha du jag skrev ju i mitt senaste inlägg att jag skulle börja skriva mer positivt och just därför har jag inte skrivit nåt på en vecka….

Förkylningen sitter i fortfarande känner mig pigg men snoret sitter fast och luft rören irriterar.  Så ingen träning för min del. Har fått stuva om lite i min planering det kommer kanske inte bli så många tävlingar i vår utan satsar på att träna i lungn och rå och tävla när jag känner formen närmar sig.
Det är inte negativt utan mer sunt förnuft från min sida.  För att släppa stressen att hittta formen.

Nu är äntligen cykeln färdig förutom nya sadelstolpen som borde komma närsomhelst.

image

image

image

@johan_lindbom

2 thoughts on “Jaha du

Leave a Reply

