Insett förutsättningarna….

Jag tror att jag har insett mina förutsättningar och jag förstår att ni tröttnar på mina negativa inlägg.

Men det verkar som dom kommer automatiskt inget jag tänker på.
Insåg det igår när jag för första gången läste min blogg. Insåg då att dels är den dåligt skrivet och väldigt negativ.

Nu när jag vart sjuk IGEN så tappa man ännu en gång självförtroende. Men jag tror oxå efter lite samtal med fru och läste igenom ett mail jag fick av Samuel Brännlund igen så får jag nog inse att mina förutsättningar kanske inte är optimala men nu får jag försöka göra så gott jag kan efter dom.

Klart jag drömmer om att ta medalj på SM eller ta en topp 10 på master VM.Tro mig har inte som mål att ta medalj men jag drömmer om medalj.
Men måste nog inse att mina förutsättningar kanske inte är optimala för det. Jobbar hela tiden på att jag bara kan göra MITT bästa. För jag kan ju inte styra över dom andra så enkelt är det.

Insåg nåt positivt under helgen i alla fall. Skrivit det förut men jag är ju en ganska “grov” herre och att jag aldrig skulle kunna få en bra cykel kropp.
MEN jag har nog bättrat mig och jag är nöjd.

image

Ska från o med nu försöka skriva bättre och positivare för man blir knappast bättre av att vara negativ. Och jag kommer att ge allt men förhoppningsvis mer sunt nu.

Vill även hälsa lycka till. Till Fredrik Berg i Öppet spår idag. Fredrik kommer iår att tävla för Almby Ik som känns kanon då jag tror han kan vara en bit upp i tabellerna och slåss.

Lycka till Berg

Instagram
@johan_lindbom

2 thoughts on “Insett förutsättningarna….

  1. Bra Johan, du kan aldrig påverka andra, bara dig själv och ditt sätt att tänka. Du kan bara göra det bästa utifrån dina förutsättningar och man får förhålla sig till det. Fokusera på de positiva 🙂

Leave a Reply

