Orkar inte mer nu!!

Nej nu får det räcka för dom små stackarna… Båda barn har fått gått på dagis i 2dagar ihop på 14dar ungefär.
Igår skulle ja byta blöja på Majken och då upptäcker jag små utslag typ ssom brännässel utslag…

Troligtvis allergi mot hennes medicin.
Så nu blir frun hemma och vabar igen.

Och både jag och Karro har blivit förkylda IGEN. Orkar inte med det igen.
Och höften smärtar ordentligt igår fick jag avstå träning helt och käka och smörja med Voltaren.

Idag blir det lite hemma styrka lätt för att hoppas bli bättre tills ett 2-3 timmars rullpass i morgon.

Så nu är det bara att göra det bästa utav det. Och göra det bästa utifrån mina förutsättningar.

Positiva denna vecka.
*Vapnet börjar ta form
*Har fått till nåt bra pass trots sjukdomar och dålig höft
*Känner och ser att jag utvecklas

image

Lite bilder på VAPNET

image

Mr Lazyboy

image

@johan_lindbom

Leave a Reply

