Bygget går åt rätt håll!

Igår hade jag Max test gjorde ett senast i November och det ska erkännas var lite nervös. Har ju tyvärr vart sjuk ca 3,5-4 veckor totalt under denna period.

image

Under den här 3 månads perioden har ägnats mycke åt styrka.
Och igår fick man på papper att det funkat, riktigt skönt det behövde verkligen mitt självförtroende.

image

Så nu vart det lättare att kolla vågen att det inte är “bara” fett man gått upp.

Började även att bygga ihop mitt “vapen” för säsongen. Just nu är det bara singelklingan och extra drevet bak som fattas.

image

Visst hade jag viljat ha en nya “värsting” hoj men å andra sidan trivs jag jävligt bra på Whiten.

image

Idag är det ännu en dag med VAB då Viggo har fått öroninflammation.
Då vi har vart iväg till doktorn och fått penicillin.

Mina 2 senaste inlägg har fått nya läsar rekord så det ser jag som positivt att jag skriver nåt som ni vill läsa.
Extra roligt är det att man fått tips och råd från cyklister som jag imponeras av.
(Samuel Brännlund & Gunnar Töjren)
Tack så mycke

Instagram: @johan_lindbom

Leave a Reply

