Jag VILL verkligen satsa!

Jag VILL verkligen satsa fullt ut på MTB men jag förstår inte hur ni andra hinner får det att funka.?

Jag tränar och ger allt när det är dax men är i naturen ganska lat! Som jag skrivit förut så tycker jag inte det är kul att träna. Som idag kräksnöar blåser och rått. Och jag ska köra distanspass det är ju så där lockande.

Sen nästa jag skulle ändå vilja träna mer ja jag vet dubbel moral men hoppas ni förstår va jag menar.

Men jag hur får man tiden? 2 små barn och en fru. Frun jobbar 6 dagar i veckan
Så jag har barnen nu har jag tur som har en mor som hjälper mycke men jag kan ju inte lämba över hur mycke som helst på henne.

Detta låter ego men jag har ju insett att jag har en viss talang för detta.
Och skulle verkligen vilja ta det ett steg till. Men att få dom där extra timmarna är både påfrestande för huvud och kropp och hjärt känns ibland som att jag sviker mina barn o fru när jag tänker måste träna mer……

Hur gör ni andra? Tacksam för svar….

@johan_lindbom

image

Mina ögonstenar

2 thoughts on “Jag VILL verkligen satsa!

Leave a Reply

