VM hur tänkte jag här?

Ja då är man anmäld och klar till Master VM i Hafjell 2014.. Undra om det är helt genom tänkt 🙂

Skämt åsido ska bli riktigt coolt inte trodde jag att jag skulle ställa upp i ett VM andra året som cyklist men nu när det går på nästan hemma plan kan man ju prova. Är ju faktiskt nästan hemmaplan då Pappa min är Norsk.

image

Åker dit utan några större mål förutom att ta mig igenom.
Sen hoppas jag min STÖRSTA dröm nohosin går in och det är att få åka med landslags kläder. Har alltid vart min stora dröm att få göra. Nu är man ju själv anmäld och kör på eget bevåg men det spelar fan ingen roll..

Igår körde jag Sufferfest film The Wretch och det var precis så jobbigt som det brukar.

Idag hoppas jag hinna lägga in ett lättare rullpass för idag är det ju kärleks dag.  Ha en trevlig Alla hjärtans dag

Instagram @johan_lindbom

2 thoughts on “VM hur tänkte jag här?

Leave a Reply

