Nej säger dom!!

Min kropp och hjärna skriker NEJ idag dom vill verkligen inte träna bara sova.

Och dag låter jag dom bestäma för jag tror det kansle skadar mer än vad det ger idag. Vart riktigt intensiv vecka väldigt mycke på jobbet som tyvärr innebär väldigt fysiskt. Träning efter en veckas sjukdom och sen riktigt tunga biten en dotter som inte sover då hon hostar konstant. Och får hon inte sova mellan mig och Karro så blir hon hysterisk. Dottern sover alltid i sin säng annars men nu ligger hon imellan och hostar och gråter.

Så idag följer jag min kropp och hjärna.

Trevlig Helg
@johan_lindbom

Leave a Reply

