Kvalitet s tid

I dag tänker jag nog spendera kvalitidstid på trainer. Första passet på över en vecka men sjukdom/vila har nog bara gjort mig gott.

I går tog jag för mig ett viktigt beslut att jag kommer att åka på min White har efter en lång betänketid bestämt mig för att hoppa av ett erbjudande att  åka för en butik. Då det inte kändes rätt för mig. Men vi skiljdes som vänner 🙂

Då nu är det dax att börja “kitta” upp min bike. Och jag har starka tankar på att köra singel klinga och ett extra drev bak. Kollat runt och fastnat på Absolut Black från http://www.kvalitetstid.net

image

Nu är ju bara frågan ska man ha 32t eller 34t fram?

Hade
@johan_lindbom

Leave a Reply

