Nu gör vi en U sväng….

Sagt det förut men jag är en snubbe som tänker alldeles för mycke tyvärr.
Ganska konstigt faktiskt för när jag väl gör saker tänker jag inte alls? Hmmm

Ett exempel när vi körde Mörker tävling så åkte jag tydligen rätt fort på vissa ställen och hade lite annorlunda spår val. Och klubb kompis (Tony Svennson) frågade mig efter hur gjorde du för att åka så fort i det där partiet?
Jag svarade helt ärligt: Ingen anning jag bara körde. Som grannen Robban (cyklar oxå) fråga hur gör du för att se dom andra spåren? Samma svar där när jag cyklar eller gäller även jobb och andra saker så tänker jag inte det bara kommer.

Men på sidan av då jävlar funderas det.
:shit nu är jag sjuk igen då är säsongen körd. : f×n alla tränar mer än mig?hur ska jag göra me nya cyklar? Gör jag rätt för mina samarbetspartners?  Tjatar jag för mycke på Ola?

Men nu tänkte jag försöka göra en U sväng. Försöka få in i skallen att gör det du gör bäst. Bara åk.
Ska ge extra creed till Samuel Brännlund då jag läser hans blogg och ser hur han försöker vrida på det till det positiva.

5 positiva saker.

×Fått några extra dagars vila
×Sett några bra filmer
×Fick vara med när Viggo tog hem en kompis från dagis första gången.
×Fått sovit mitt på dagen
×Inte tjatat på Ola på hela veckan

image

Nu ser vi framåt våren och sådana fina dagar som på bilden.

@johan_lindbom

7 thoughts on “Nu gör vi en U sväng….

  1. Lugnt, jag tjatar på ola åt dig också, men bli frisk så Ola själv har fler att pressa för just nu är jag helt tvärslut!

  2. Då ska vi se…Hemma: Noras och Saras tjat. På fejjan hänger Linda ut hur mkt hon ogillar mig (framförallt denna vecka) Johan brukar ringa några ggr / vecka. Lägg sedan till jobbarkompisar från två jobb oxå..
    Men kom igen bara. Jag tål det era klenisar!!!!
    🙂

Leave a Reply

