Myror i brallan !!!

Ja det är precis vad det är här hemma.
Både på mig själv och på sonen som nu är frisk han är hemma den där sista säkerhets dagen. Själv är jag inte tillräckligt frisk än för att börja jobba tyvärr hoppas på att i morgon blir sista säkerhets dagen.

image

Men det spritter mycke i kropp och skalle. Är riktigt sugen på att cykla alltså. Av nån konstig anledning jätte sugen på CX vet inte riktigt varför kanske för att jag gärna vill ha en ny CX hoj? Nån som har en hel carbon super lätt med värsta hjulen och grupp att ge mig eller sälja väldigt billigt? 🙂 Inte?

Är sån som person när nått har satt sig på hjärnan ja då ska det helst hända nu tyvärr plus att jag är sjuk. Så just nu är det mycke cykel tittande både på ny CX och ny MTB.

Nu är det snart slut på freden då lill tjejen kommer hem från dagis.
Tack för i dag

@johan_lindbom

@johan_lindbom

Leave a Reply

