Sufferfest och akuten!!

Nu låter sjukhuset värre än vad det är men då mina barn lider av krupp så fick jag åka en sväng till akuten i natt med grabben då det inte ville släppa.

Krupp är ju absolut inge farligt men när attackerna kommer och medicin vi fått inte vill släppa så får vi åka in så dom antingen får andas i en maska så luftrören vidgas eller som igår dår kortison. Efter nån timme på akuten fick vi åka hem.

På tal om att åka hem vad det precis vad jag fick göra igår från jobbet då kag kände mig väldigt febrig och tung i kroppen. Hade liten känsla av det i söndags kväll men trodde att det berodde på att jag tagit ut mig på Sufferfest touren då söndags filmen var 2 timmar lång med 4st långa intervaller. Lite surt att bli sjuk nu då jag verkligen laddat för att fixa denna tour. Men inte mycke att göra då man blir sjuk mest chockad är jag att jag klarat mig så länge trots sjuka barn jag brukar ju bli sjuk så fort nån har en snorbuse. Att jag klarat mig så länge kan ju bero på att jag fått bra hjälp av Fairing Sport Nutrition med vitaminer och L-glutamin.

Annars så händer det inte så mycke går lite i väntans tider att våren ska komma och om det blir en ny hoj eller om jag ska köra på min. Allt beror ju lite på me pengar. Värsya fall så kör jag på den jag har och då är det en liten summa som ska läggas ut på nya vajrar nya drev ocj bakväxel + lite annat och det känns ok då jag trivs på cykeln. Har dock fått mina nya hanskat för året Deft Family genom Carlbarks Motor.

image

Det var allt för denna gång.
@johan_lindbom

Leave a Reply

