Inte ens Wengan eller Emil L?

Nej jag tror inte ens Wengan eller Emil Lindgren har lyckats med det jag gjorde i går. Jag hade 4×10 planerat i går. Kl 19:00 gick jag ut i förrådet ställde upp allt sätter mig på cykeln och vad upptäcker jag? Jo punka bara att kränga tyvärr hade jag ingen racerslang så jag slängde i en CX slang.

Fixat och gjort hoppa upp och börja trampa och då har inte däcket har inte satt sig ordentligt. Hoppa av ur med luften och i igen. Börja trampar igen och äntligen funkar det.

Släpper styret för att sätta i hörlurarna
och vad händer nu jo sadelstolpen smäller av. Ramlar bakåt får stolpen rätt i bröstet skär mig ganska ordentligt. Fastnar i bakhjulet lite.

image

image

image

Önskar jag kunde säga att jag körde 450 watt och fick ta i så. Men det var ju inte så tyvärr. Utan snarare pommesfet
Och detta tror jag inte ens nån annan lyckats med.

@johan_lindbom

image

Leave a Reply

