Gört bara!!

I går var en riktig pissdag strul på jobbet, arg irriterad och väldigt trött för stt inte tala om trötta ben. Men det stod 5×5 på schemat så det var bara att gå ut i förrådet och börja. Men dagen fortsate strula helt plötsligt funkar inte musiken i lurarna. Glömde vatten… Och efter 4st 5or kände jag nä nu skiter jag i detta orkar inte mer. Många långa fula ramsor kom men sen skrek jag till mig själv GÖRT BARA FÖR F*N  så jag gick ner 10w och slet mig igenom och efter skaka hela kroppen.
Eftreråt var det gött med lite Fairng Recovery så orka man leka lite med barnen innan läggdax.

Men nu är det gjort så i dag är väll förtjänat vilo dag tycker jag.
image

Tack för all stöd Fairing Kumla SportCenter och Krafft Måleri
Det gör att man tar i lite mer.
@johan_lindbom

2 thoughts on “Gört bara!!

Leave a comment