Din dröm? Ditt mål?

Ja idag vart det ett distanspass med @alleehrlin och @alfredsson_johan ett rätt så gött distanspass i lagom tempo och en del skitsnack och i detta skit snacka väcktes en lite tanke om året 2014 om både mål och drömmar.
Personligen har jag satt lite små mål och sen självklart har man drömmar.
Då till en viktig fråga ska man ha drömmar som mål eller bara låta dom vara drömmar? Som jag personligen har ju tyvärr ett dåligt pyske så jag skulle aldrig kunna ha mina drömmar som mål. Ta som igår en liten besvikelse för mig var det fast det bara va en TT så vart jag besviken och då börjar mitt huvud snurra. Har jag satt för höga mål ska jag börja träna håradre och mer men det kan jag inte för det finns ingen tid till det tyvärr.
Jag kommer nog aldrig skriva för er mina mål men jag kan berätta nån dröm och dom har jag haft innan jag börja cykla. En dröm är att jag skulle verkligen vilja ha en SM medalj och det är nog därför jag är så stolt över en 10e  plats i CX Sm för det trodde jag aldrig.

Jaja nu vart man så där djup i tankarna igen

image

image

image

@johan_lindbom

Leave a Reply

