Gårdagen och snabb summering

Ja avslutade träningsåret med ett distanspass på 3.21 med Alex,Per och Johan A och vart ett riktigt bra pass för att avsluta året på och med den tiden vart min totala träningstid ca 211 timmar det är mer än jag någonsin tränat. Och 2013 har ju gått långt över förväntan.  Jag har satt några mål inför 2014 dom flesta kommer jag hålla för mig själv men 2014 vill jag komma över 300 träningstimmar.
Vill tacka alla samarbetspartner Fairing Sport Nutrition Kumla SportCenter och Krafft Måleri å även Edge Junkie. Även mina konkurrenter och tränings kompisar. Ett stort tack till Ola Hellström för all ovärderlig hjälp. Även Magnus Petersen med all hjälp me cykel och tips å råd.
Höjdpunkter måste väll oxå nämnas
1a i Svelandsmästerskap och första pallplatsen i Ikhp i första tävlingen.
10a i CX Sm. Och att jag vann över Magnus i en backspurt under träningsrunda.
Gott nytt allihop ses till våren
@johan_lindbom
image

image

image

image

image

Leave a Reply

