Jag och skuggan!

Ja det vart jag och min egen skugga som stack ut på ett distanspass i klockrent väder 4+ och sol men tyvärr blåste det ju en heldel. Efter som det vart ett solo pass så drog jag ut vid halv 10 i ställe för 9:00. Tyvärr hade jag motv7nd dom första 3milen men sen släppte det lite och ett ställe hade jag mevind i ca 1mil. Hade ett sånt där riktigt bra pass där det kändes bra hela tiden trots tungt 5×5 pass i går skönkänsla. Jag kan summera denna vecka som en av dom bästa sen i början av november. Totalt idag vart det 7mil på 2.32 skönt avslut på denna julvecka.
Idag vart det även premiär för nya hjälmen zerohr+ och nya fusion cykelbyxor från Kumla SportCenter jäkligt sköna grejer.

@johan_lindbom
image

Leave a Reply

