5×5 & Man United

Ja då har pass med 5×5 precis avverkats och ja det var tungt men jag erkänner att långvarig snorighet har satt sig i huvudet jag vågar inte gå fullt. Idag följde jag man united på ipaden samtidigt som passet genomförde det kommer jag göra flera gånger. Jag skulle vilja gå fullt men jag känner mig inte helt frisk eller känner jag efter? Men visst måste denna typ av träning vara bättre än ingen alls?
I morgon är det söndag och det innebär distans med start kl 9.
Som det verkar nu så blir vid bara 2st men det är ju oxå juletid. 
En annan sak är jag har börjat använda kompressions vad grejs 2xu och fan det är riktigt bra man kansle skulle köpa hela kittet byxor tröja men det är ju inte billigt direkt 🙂 Nu blir det familje mys trevlig lördag på er.
@johan_lindbom

Leave a Reply

