Styrka och mer snor

I går avverkades ett styrke pass med bål och ben övningar. Värmde faktiskt upp på trainern för att prova om det skulle gå bättre och jag tycker jag kunde ladda lite mer då. Efter passet såg det ju nästan ut som jag hade cykelben otroligt stolt då man aldrig kunnat sett en muskel förut på mina ben specillt vaderna.
image

image

Men nu har ju tyvärr snoret kommit tillbaka på barnen IGEN helt otroligt lång förskylning.  Själv är jag lite täppt på morgon men under dagen helt ok får se hur kroppen känns i morgon vankas det styrke 5 och söndag är det dax för söndags distans där alla är välkomna.  Ha en härlig dag

@johan_lindbom

Leave a Reply

