Det var ju gott igår!

Ja maten var ju riktigt god i går med allt vad julmat innebär. Och bra klappar både till mig och barnen. Idag blir det jul firande med min sida av familj.

Sitter nu dock halvt om bytt efter ett 4×6 trainer pass och det svider ordentligt i benen. Men idag gick faktiskt passet fort tiden flög iväg är det så att man börjar hitta motivationen?  Fast det är ju inte kul att stirra rätt in i väggen. Själv har jag nummer lappar från några tävlinhar som jag stirrar på i ett försök att motivera mig några jag är nöjd med några som ska göra att jag tar i det sista. Nu fortsätter julfirandet och önskar alla en trevlig fortsättning

image

image

@johan_lindbom

Leave a Reply

