Dålig body och starka Berg

I dag vart det distans Söndag och dagen till ärq ville jag åka mtb med tanke på vädret. Och i dag fick jag med mig Fredrik Berg perfekt för en dålig kropp förskylningen har inte riktigt släppt än. Kände ganska tidogt att vi måste slå av på tempot för att pulsen skena i väg. Vi körde riktigt roliga stigar med så lite väg som möjligt med tanke på blåsten.  Vi körde upp för en av dom absolut jobbigaste backarna i Örebro (Rusakulan) Sa till Berg dra du jag kommer när jag kommer när jag kom upp tyckte jag cykeln gick väldigt konstigt och vi upptäckte ganska snabbt att bodyn hade gett sig. Vi fick ringa svärfar och bli hämtade då det var nya marker för Berg och han ville inte åka vilse. Vi fick ialla fall 4mil och drygt 2:15 i tid. Jag betydligt tröttare än han så det var en dålig body och två starka berg. God Jul @johan_lindbom
image
Försöker lista ut vart han är

image
Vi inser att det är kört

2 thoughts on “Dålig body och starka Berg

Leave a Reply

