Motivation tack!!

Ja du i går var tanken att köra 4×4 på trainern men redan under dagen kände jag hur motivationen sprang ifrån mig. Man tycker ju den borde vara sky high med tanke på lång sjukdom men icke.
Alla tävliingar och säsongen är ju så långt bort. Man känner sig mest fet och lat och sugen på öl och god mat mm.

Jaja kl 19:00 tvinga jag mig ut för att köra 4*4 men inte på specillt höga watt var tanken vill inte bli sjuk igen.
Värmde upp och hann göra 2st 4or innan det knacka på dörren till förrådet och där står en gammal bekant med en snowbord han lånade för ca 3år sen.
Fortsatte trampa medans vi prata och när han gick tänkte jag köra dom sista men då var det dax att gå in för Lille man skulle bara inte lägga sig förrens jag kommit in. Och motivationen som sagt var ju borta så att gå ut igen efter nattning vart det inget me..
Om ni tycker jag skriver konstigt och missar ord så beror det oå att jag är ord blind och har lite dyslexi.

@johan_lindbom

Leave a Reply

