Styrka inte min grej!!

Nej precis styrka är inte min grej och det är väll därför jag behöver det. Jag har kört ett par styrkepass nu och det är f*n inte kul. Har sagt det förut jag är inte över förtjust i att träna inne men jag gör det för det blir betydligt roligare i vår. Körde ben och bål träning i dag och jag erkänner jag är riktigt klen i ren styrka och det är nåt jag hoppas kunna bygga upp under vintern. Jag kommer att at denna vecka oxå lite halv lungt och gå på känsla för att kunna gå på schema nästa vecka.

Prova att köra lite stakmaskin i dag ganska så effektivt träning..

Lite bilder från dagenspass
image

image

image

@johan_lindbom

4 thoughts on “Styrka inte min grej!!

Leave a Reply

