Det går fort!!

Ja precis det går fort utför när man vart sjuk. Känner mig inte helt hundra men 90% så jag gjorde ett väldigt lätt styrke pass i klubbstugan. Och shit vad klen jag kände mig. Benböj och utfall var otroligt tungt för benen.
image

I morgon är det lite knivigt då frun måste ha bilen. Och är inte jag hundra vill jag inte cykla till jobbet. För som det vart i veckan så är det ju tjockt i halsen på morgonen ingen lust att cykla ute då hmmm ha en fin kväll med
@johan_lindbom

Leave a Reply

