Dumma tankar

Ska erkännas att jag har nog ett dåligt pyske. Har vart sjuk nu i snart 2 veckor och då kommer det upp dumma tankar i min skalle. Blir lite stressad men funderar jag lite och kommer fram till samma sak det går inte att göra mer än att försöka. Antar at fler känner så när dom är sjuka? Sen har jag funderat lite på hur seriöst man ska vara. Jag är serös med min träning men ska egkänna är inte den mest seriösa vad gäller kost och sömn. Men jag tror helt ärligt skulle jag bli dyng seriös tror jag allt skulle skita sig. Eller skulle man kanske ta nästa steg tex jag skulle behöva tappa några kilo då jag väger ca 80kg och är 180 lång. Dock är jag sån i kroppen oxå skulle nog aldrig kunna få magrutor 🙂 Som sagt har vart sjuk för länge nu. @johan_lindbom

4 thoughts on “Dumma tankar

  1. Bättre sjuk nu än sen Johan. Du tappar inte så mycket. Hjärnspöken är till för att besegras. Ibland kan det vara bra att skriva ner det (för sig själv i nån bok eller på en lapp) //Linda

  2. Dom tankarna kommer lätt när det känns tungt, men det går över när man får börja träna igen. Gäller att hitta en balans i hur seriös man ska vara, är man för seriös är det risk att det blir en kort karriär.. Är svårt att orka vara helseriös på alla plan, speciellt när man har ett liv vid sidan av som innehåller mkt annat än cykel.Det viktiga är ju att orka träna på bra under några år för då kommer resultaten att bli bättre:-)

    • Ja det är ju klart sant Samuel. Jag tror personligen för mig skulle det bli prutt att bara tänka seriöst. Men sen undrar man ju skulle jag kunna vara längre upp i tabellen om man var lite seriösare.

Leave a Reply

